lørdag den 7. januar 2012

OSO

Gaaab!!!!
I 10. klasse er det obligatorisk at jeg skal lave en OSO opgave som betyder Obligatorisk Selvvalgt Opgave. Det er den store opgave for alle 10. klasser.
Vores opagev skal være på ca. 7-10 sider. jeg ar dog hørt fra andre at deres skal være 20 sider!!! Godt det ikker mig.
Vores over emne er at vi skal skrive inden for hvad vi gerne vil uddanne os som.
Jeg har derfor skrevet om Pædagog. Jeg elsker små børn og jeg synes det dejligt at kunne hjælpe små børn med at vokse op, så de engang kan passe på vores samfund.
Udover det skriver jeg lidt om uddannelsen journalist og lidt om hvilket gymnasie jeg gerne vil ind på.
Opgaven skal afleveres på fredag d. 13. Uhahadada... fredag d. 13!!! Tror i på sådan noget? Jeg gør i hvertfald ikke.

Ellers må jeg jo prøve at nyde weekenden selv om den står på at lave OSO opgave.

 Knus Jose :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar