fredag den 13. januar 2012

Freedom!! :-)

Yes endelig har jeg afleveret mit OSO projekt og jeg kan endlig slappe af :-) Og så er det ovenikøbet weekend :)

Idag skulle jeg have været til en fest, men orker ikke rigtigt efter alt dette OSO noget. Man skulle tro jeg ville, så jeg kunne drikke mig i hegnet efter at have studeret... jeg føler bare det helt omvendte. Jeg orker ikke feste lige idag. Derfor skal jeg bare hygge mig med familien og slappe af.

I morgen lørdag skal jeg fejre min lillebrors fødselsdag, som var d. 12. jan. Så det skal nok blive hyggeligt, som det plejer :-)

Søndag ved jeg ikke helt endu hvad jeg skal lave, men jeg skal nok finde på et eller andet sjovt.
Hvad skal du i weekenden? :-)

Hvis i har en Iphone så follow mig på Instagram :-) Det er en billede app, som næsten alle har. Ellers kan i følge mig fra nettet af på @JosefineBrandt. På den måde kan i like og se de billeder jeg ligger ud.

JOSEFINE :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar