onsdag den 11. januar 2012

Neglelak, neglelak og atter neglelak

Jeg ææææææælser neglelak. Det gør jeg virkelig :) Jeg har talt dem og har nu fundet ud af at jeg har lige præsis 100 neglelakker :) Her for nylig har jeg lige købt en hel masse til neglene dog ikke neglelak. Det var Foils, dotting tool og color wheel. I ved sikkert ikke hvad de forskellige ting er. Derfor vil jeg vise det, ved hjælp a videoer og billeder. Se neden for :-)


Dotting Tool

Foils

Color Wheel - Jeg har valgt at male mine egne farver ned på et tomt color wheel.

Jeg synes det er vildt hyggeligt at sidde og lave :) Mit ynglings mærke er OPI! :-) Det er nemt at lægge den på neglene og det er en dejlig børste. Udover det har OPI en hel masse farver. Så jeg finder altid en ny og lækker en.
OPI koster ca 125 kr i Danmark mens i USA koster det 60 kr. Super nederen for mig da jeg elsker dem. :-( 

Hvad med jer? Har i også en hobby, som i virkelig går op i? Små nips, ting, plakater, sko etc.
Læg gerne en kommentar så vi kan høre lidt om hvad i kan lide :-)

- JOSEFINE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar