mandag den 9. januar 2012

Konfi

Jeg har været rigtig meget i tvivl om hvor vidt jeg skulle konfimeres eller ej. Jeg har aldrig været vild med hele det der ræs med at holde en stor fest kun for mig. Så har også været itvivl om der overhovedet skulle være en fest!
I dag snakkede jeg med mine veninder om det, og de har alle mega styr på det hele og har sendt invitationer ud osv. Så var det lige man så mig få stresss ! Så jeg skyndte mig hjem og fik skrevet en gæsteliste ! Og besluttede dermed, hvad fanden? Hvad kan jeg miste? Jeg tror på gud,  og så må det være sådan ! :-) Og så havde jeg også fundet en rigtig sød kjole, men butikken lå desværre kun i Aarhus... Har i nogle gode konfi-kjole mærker der ligger i kbh og omegn?

HAV EN GOD UGE

xo Mille

P.S vil lige prale lidt ! Fik i fredags et 12-tal i engelsk, og i dag et 12-tal i dansk hæhæhæhæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar