lørdag den 21. januar 2012

90 års fødselsdag :-)

Idag skal jeg til 90 års fødelsdag :-) Så er man jo oppe i årene. Ham der har fødselsdag (Svend) er en i vores tætte familie og han er rigtig sød. Super frisk mand og altid glad.
Nå men til denne fødselsdag har jeg sagt ja til at være med til at holde en tale med min kusine og lillebror..... Men nej jeg har altså ikke lyst!! Jeg hader at holde tale. Der kommer cirka 50 personer og så kigger de alle på mig når jeg skal tale. Det synes jeg er så ubehaligt og altså ikke sjovt. Jeg er sikker på jeg vil komme til at stamme eller sådan noget. Det værste af det hele er, at talen ikke er skrevet helt færdig endnu. Det vil altså sige, at ingen af os har øvet os på den. I må krydse fingre for mig at det går.
Jeg har tænkt mig at tage mit elskede kamera med så jeg kan tage en masse gode billeder.


Søndag skal jeg til EF reunion (EF sprogrejser) i et par timer. Jeg var på sprogrejse 3 uger i Brighton sommeren 2011. Så det skal nok blive hyggeligt.
Resten af sødagen går på lektier. Jeg skal læse min engelske bog færdig Hatchet som betyder økse færdig. Plus jeg skal lave en book report. Det hele skal være færdigt til på mandag, så jeg har rigtig travlt.

Det kan være jeg ligfger et billede ind af det outfit jeg kommer til at have på til den 90 års fødselsdag.

Ellers må i have en rigtig dejlig weekend!!! :)

Knus Josefine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar