fredag den 18. november 2011

Standpunktskarakter

Så kom dagen. Dagen hvor man skal have standpunktskarakter. Nej, hvor var jeg nervøs inden jeg skulle have dem. Men det er sådan at vi kun har 5 fag. Dansk, X fag (Det vil sige ink. Engelsk), Tysk, Matamatik og Fysik kemi. Nå, men jeg får så det papir i hånden og jeg kigger på det.
Det ser ud, som det pleger, Nogle 4, 7 og 10 taller. Det er vel fint nok. Jeg er bedst til Matematik og Fysik kemi så der fik jeg scoret tre 10 taller. Det er top nice :-)


Jeg har fået købt sådan et godt opbevarings system til alle mine ting og sager. Det er nogle sorte kasser, som jeg har købt i Ikea. Uden på kasserner kan du skrive hvad der er i kassen, på sådan en hvid blanket. Sindsygt smart!



Lige nu venter jeg på min veninde Christina skal kommer over, så vi rigtig kan hygge os :) Det er langtid siden jeg har set hende og jeg er begyndt at savne hende :)

I weekenden skal jeg holde min 16 årsfødselsdag for familien. Det skal nok blive rigtig hyggeligt. Så må jeg håbe jeg får de mange øreringe jeg har ønsket mig for Line&Jo. Ellers vil jeg selv købe dem. Hvad skal i lave i weekenden? :-)

- Jose



Ingen kommentarer:

Send en kommentar