onsdag den 16. november 2011

One man's trash, another man's treasure

Her i går aftes da jeg sad og forberedte mig på en matematikprøve(top nice...), kom en af vores naboer over med noget tøj hun ikke gad have mere, eller ikke kunne passe.
Ved ikke om i har prøvet det, men det er for det meste noget top nedern, slidt og brugt tøj folk ikke vil have liggende mere. Det har jeg prøvet ALT for mange gange. :-) Meeen, et mirakel skete ! !
Anne, som hun hedder, havde et par sko hun ikke kunne passe længere. Og som man siger, "one man's garbage is another man's treasure".
Det er nok ment som et kærligheds citat... Men det her handler om 2 par vildt fede sko.

Det ene par er godt nok for store, men visse vasse.
Ved ikke om i har set graffiti værket inde ved Nørrebros Runddel,
ved assistens kirkegården? :-) 

Nu sidder jeg og ser fristet på TV3. Senere skal jeg til dans, som jeg går til hver onsdag sammen med mine 2 søde veninder Karoline og Ida :-)

Kys Mille

Og tjek lige den her hjemmeside med mega fede opskrifter :-)




Dette er de sko jeg fik i går, hvad synes i om dem ?

1 kommentar: