mandag den 28. november 2011

BANKO!

Banko!! Ja så er det banko tid. På min lillebrors skole er der banko idag. Jeg skal selvfølgelig med, MEN det er kun fordi en ting. Nemlig at det er nogle sindsyge gode præmier man får. og man er 99 % sikker på i hvert fald, at vinde en gang. Det er nemlig sådan, at Rosamunde plejer at give tøj til banko spillet. NICE!! :-) Så det glæder jeg mig rigtig meget til.


Jo, også har der jo været "storm" i lille Danmark. Det gik da helt vildt for sig. Vores hegn blev revet ned, så det må vi jo have lavet igen!! :-( øvøv... men hvad kan man gøre ved det. Intet.. vind og vejr er here over det hele. haha.

Udover det er der ikke sket så meget. Har været sammen med vennerne. Det er jo altid hyggeligt :-)

Jo i må lige hjælpe mig lidt her. Der er en for min klasse, som er MEGA vild med mig. Han er overhovdet ikke min type så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Han skriver hele tiden til mig både på facebook og sms. Han er bare så slesk! og det er altså for det meste negativt. Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan afslå ham på den rigtige måde. Han siger han ikke er vild med mig, men ellers ville han da ikke skrive så meget? eller hvad tror i.
Skriv gerne i kommentar så jeg kan høre om jeres mening.


Lige nu skyper jeg med min veninde fra Bornholm. Laaaaaaangt væk fra alting. Det kunne nu være dejligt hvis hun boede i København :-)




- Josefine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar