torsdag den 24. november 2011

Klasse reunion :)

Well, så er der klasse reunion med min gamle klasse. Vi skal over på skolen og have en spille aften med lækre pizzaer. Det glæder jeg mig til. At se pigerne vel og mærket. Drengene der imod har ikke alle været lige søde ved mig :(
Det hele starter kl 18:00 og når det slutter tager en af mine veninder med hjem til mig for at overnatte :) Skal nemlig møde kl 10:00 i morgen!! Juhhu, altid dejligt :-)

Lige om lidt skal jeg til at ligge negellak. Jeg ved dog ikke hvilken farve jeg vil vælge. Jeg er lidt af en neglelak nørd så jeg har lige præsis 100! ret sejt, men ret mange.



Jeg har rigtig mange fra OPI, da det er mit ynglings mærke. Udover det har jeg en del fra Pieces og Depend. Channel har jeg også et par stykker af. og en enkel Eissie :-) Og en hel masse andre. Elsker dem!!!

Der udover har, som mille så fint har skrevet fået et ekstra hul i højre øre :) super glaad :) var lidt nervøs da jeg har en mega stor nåleskræk. Så fik jeg købt en masse masse øreringe fra Line&Jo de er super seje. Jeg har faktisk nogle af den på nu :) Desværre er kæden så tynd, så mit webcam kan ikke tage den.

- Jose

Ingen kommentarer:

Send en kommentar