søndag den 27. november 2011

Nana, Nana, har du hørt om Nana?

Så kom jeg hjem fra dansetunering:-) det gik jo egentlig helt fint, fik en 3. plads på mit hold.

Så er det jo 1. advent i dag! Snart jul! Glæder mig såå meget, er i julestemning :-) Så har lige spist æbleskiver, og drukket glög med familien.


Så skal der også øves klaver... Jeg begyndte for ikke så lang tid siden at gå til privat undervisning i klaver en gang om ugen. Jeg skal på efterskole i 10. klasse, så jeg vil meget gerne kunne spille et instrument til den tid så jeg kan have musik. Det er en idræts efterskole så jeg skal også have dans, jaaa :-) Jeg glæder mig så meget til at komme på efterskole, selvom der er godt 2 år til...

Jeg spiller Nana fortiden, og har den såå meget på hjernen hele tiden!

Barndoms minder ? :D

-Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar