onsdag den 16. november 2011

Min dejlige reol!! :-)

Lige nu ligger jeg i sengen, mens jeg høre Oh Land med White Nights. Super god sang!


Her om 40 min. kl 16:99 skal jeg ind og passe naboens børn. Samson på 4 og Rebekka på 6. Det skal nok blive hyggeligt. Jeg får omkring 60 kr. i timen, men jeg ofte heldig og får lidt mere :-) Hvad får i? Skriv gerne i kommentar, så jeg kan se hvad i får i løn. Hvis i altså har et job :-)

Senere idag skal jeg til Ilva for at hente min nye komode.

Firenze

Det skal jeg fordi, vi har haft oversvømmelse. Mit værelse er nede i kælderen, så mange af mine ting blev våde, og derfor også ødlagt :( Øv øv. Men på den anden side har jeg fået helt nye møbler og malet gulvet gråt så det er jo tip top :-) udover det fik jeg mit eget badeværelse nede i kælderen!! JUHUU!! :)

Det var det for idag
Knus Jose :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar