mandag den 27. februar 2012

Skooole

Så det mandag og en ny uge er begyndt!:) hvad den byder på ved vi ikke endnu:) vi har tanker og måske enda planer frem i ugen. Vi ved faktisk ikke 100 % vil ske de næste 7 dage. Dog har jeg nogle planer og overvejelser for hvordan ugens løb vil forløbe:)

Mandag:
Slappe og få sovet ud efter en dejlig weekend:)

Tirsdag:
Til noget klasse komsammen om drug og stoffer...

Onsdag:
Være sammen med Mille og hyge;)
Til Aerobic med min veninde Caro kl 19 tror jeg:)

Torsdag:
Hygge hjemme hos mig med en veninde som hedder Ida:) ( var på EF sprogrejse i sommerferien, hvor jeg mødte hende:)

Fredag:
Fri?.. Ingen planer:( endnu:p

Lørdag:
Sove med Mille ;) så skal det hygges igennem!!:) laaang tid siden sidst!:)

Søndag:
Kigge på lektier til næste uge og prøve at gå tidligt i seng...:)

Hvad står din uge på?:)

Se yeear bitch's
Jose!!:) :*

Billede: udsigten fra skolevinduet:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar