mandag den 20. februar 2012

Skolen og en sang

I dag var jeg med min klasse ude på Nærum Gymnasium med min klasse, NICE. Jeg har haft mange fordomme overfor NAG, og ville hellere på et inde i byen. Men vi blev taget rigtig godt imod af en sød studievejleder, Peter, som forklarede os om studieretninger som jeg personlig ikke vidste meget om i forvejen. Vi skulle selv vælge en, som vi ville have valgt hvis vi skulle på gymn. selv. Jeg valgt biologi A, samfundsfag A og matematik B :-)
Efter det blev vi vist rundt på skolen, og nærum er jo et rigtig fedt gymnasium!

Så havde vi biologi og herefter Fysik og kemi, og gymnasiet har bare sådan en fed undervisnings form! lærerne er megetangagerede og ambitiøse og levede sig godt ind i undervisningen, hvis man kan sige det.

I morgen skal vi også de rud, glæder mig rigtig meget :-)




Tjek sangen med Lil Wayn ud, den køre på repeat herhjemme ;-)

Farewell sweet ladies 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar