mandag den 12. marts 2012

Kreationer!! :)

Idag har jeg ikke været i skole da jeg føler mig svimmel hele tiden. Det kommer sådan lige hurtigt og så forsvinder det igen :) Jeg bliver så svimmel så jeg ikke engang kan stå op...:(
Derfor tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne vise nogle af mine kreationer for det seneste halve år :)
Jeg elsker jo at være kreativ og er det året rundt når der lige er noget der fanger mig :)
Her kan i se nogle af de mange ting jeg har lavet :)

Her er et overblik over det jeg har lavet :)

Læder clutch som er syede sammen af forkellige stykker læder :-)
En rød lynlås for at pifte den lidt op :)  Pungen blev lavet september 2011

Posetaske til diverse bøger :)
Dog skal man ikke putte for mange i da hankende så vil knække:p
Tasken er lavet i sort stof, hvor på det forreste stykke er en hel masse flæser.
På den måde får tasken et touch, som gør det mere flyvsk :)
Tasken blev lavet i marts 2012.

En lille pung til enten makeup eller penge :)
Det er en strikket pung som jeg derfter har syet sammen i siderne :)
Meget enkel og syn med perlemor mønster :p
Lavet i december 2011.

En hel masse knoede armbånd i forskellige farver :)
Lukkes ved hjælp af en knap :D
Lidt til vernnerne hvis man nu ikke får købt gave :)
Lavet i december 2011.

En stor dejlig taske, som jeg er meget glad for :)
God til skolebøger osv :) Hankende går hele vejen neden om og rundt :)
På den måde vil tasken også holde i længere tid :)
Lavet i marts 2012.

En tilsvarende lille clutch, som er bygget op på samme måde :)
Lavet i marts 2012.

Lille pung/clutch bruges til enten makeup eller penge :-)
Lavet ud af læder med røde læderstjerne i forskellige størrelser.
Dette har jeg gjordt for at skabe noget dynamik:)
Lavet i august 2011.

To sæt øreringe :-)
Det par til venstre er små sølvkæder, meget enkel (:
Øreringene til højre er en lille perleplade som jeg har varmet rigtig meget,
for at de kunne få den rigtige tyggelse :)
Lavet i december 2011.

En strikket pude med mønster i :-)
På den ene side er der strik og den andet et beige sykke stof :-)
Det ene er glat strikning og det andet er perlemor strik :)
Lavet i januar 2012.


Små søde kort :-) lavet en hyggelig søndag dag :)
Dette er dog kun en lille del af hvad jeg har lavet af kort :)
Lavet i december 2011.

God mandag :)

Knus Josefine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar